Плужненська громада
Хмельницька область, Шепетівський район

Центр надання адміністративних послуг Плужненської сільської ради (ЦНАП)

АДРЕСА

ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

30320, с.Плужне, вул. Бортника, 7

e-mail:centradminpoclyg@ukr.net

 

Лапчук Любов Іванівна - начальник Центру надання адміністративних послуг Плужненської сільської ради, телефон - 0973930097 

 

Режим роботи відділу "Центру надання адміністративних послуг" виконавчого комітету Плужненської сільської ради:

Понеділок, вііторок, середа, четвер: 8.00. год. – 17.15. год.

П'ятниця:  8.00. год. – 16.00. год.

Вихідні: субота, неділя

Центр працює без перерви на обід

Вихідні: субота, неділя

Рішення №2 сесії Плужненської сільської ради від 12 липня 2021 року "Про створення відділу "Центр надання адміністративних послуг " виконавчого комітету Плужненської сільської ради"

ПОЛОЖЕННЯ про відділ організації надання адміністративних послуг Плужненської сільської ради .

Мета роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Плужненської  сільської ради

Основною метою роботи центру є створення зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання якісних адміністративних послуг.

Основними завданнями відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Плужненської  сільської ради є:

1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Принципи надання адміністративних послуг у ЦНАП:

  • верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
  • рівності перед законом;
  • відкритості та прозорості;
  • доступності інформації про надання адміністративних послуг;
  • оперативності та своєчасності;
  • захищеності персональних даних;
  • раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
  • неупередженості й справедливості суб’єктів надання адміністративних послуг та працівників ЦНАП;
  • доступності та зручності організації надання послуг для суб’єктів звернень.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь