Плужненська громада
Хмельницька область, Шепетівський район

Як в електронному вигляді подати до Пенсійного фонду України документи про стаж, набутий до 01.01.2004?

Дата: 27.09.2024 10:32
Кількість переглядів: 22

Фото без опису

 

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України функціонує сервіс, що дозволяє в зручний спосіб подати документи про стаж роботи, набутий до набрання чинності Закону України від 09.07.2003 1058-IV “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування“.

Сервіс дозволяє завантажити скановані копії таких документів, що підтверджують стаж, як:

  • трудова книжка;
  • військовий квиток;
  • диплом (свідоцтво, атестат) про очне навчання;
  • свідоцтво про народження дитини.
  • документи про стаж, визначені Порядком підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим Кабінетом Міністрів України від 12.08.93 637.

Щоб скористатися сервісом, потрібно авторизуватись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Після успішної авторизації у розділі “Комунікації з ПФУ“ слід обрати пункт “Відомості про трудові відносини“, де є можливість завантажити необхідні документи.

Важливо!

Доцільно заздалегідь підготувати скановані копії документів про стаж – кожну сторінку окремо або повний документ зі всіма сторінками як окремий файл.

Вимоги до сканованих документів:

  • режим сканування кольоровий;
  • формат – JPG або PDF;
  • розмір кожного файлу не більш як 1 Мб.

Алгоритм дій:

1. Зайдіть на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Зверніть увагу, що саме авторизація з КЕП – це той спосіб авторизації, що дозволяє дистанційно подати документи до Фонду.

 Фото без опису

2. В особистому кабінеті на панелі ліворуч у розділі “Комунікації з ПФУ” оберіть опцію “Відомості про трудові відносини”.

Фото без опису 

3. Ознайомтесь з важливою інформацією щодо підготовки документів у вікні, яке з’явиться на екрані, та натисніть “Продовжити”.

 Фото без опису 

4. Перевірте свої персональні дані в полі “Відомості по трудову діяльність”, обов’язково проставте позначку, що підтверджує згоду на передання та обробку персональних даних, і завантажте заздалегідь підготовлені скановані копії документів – натисніть “Додати файл”, оберіть з переліку документів вид документа, який потрібно завантажити (наприклад, трудова книжка). Дочекайтесь його завантаження і натисніть “Підписати та відправити в ПФУ”.

 Фото без опису

5. Після отримання повідомлення про успішне збереження та відправлення на розгляд у ПФУ відповідного запису натисніть “ОК”.

Фото без опису

6. Результат обробки запису можна переглянути в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”.

 Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь