Плужненська громада
Хмельницька область, Шепетівський район

Алгоритм дій фізичної особи, якщо в Електронному кабінеті невірно вказана адреса

Дата: 15.11.2023 09:27
Кількість переглядів: 69

Фото без опису

 

 

Популярний сервіс ДПС Електронний кабінет в процесі функціонування взаємодіє з іншими інформаційно-комунікаційними системами ДПС, зокрема з Державним реєстром фізичних осіб-платників податків (далі – Державний реєстр). Порядок та процедури реєстрації в Державному реєстрі регламентовані Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України 29.09.2017 № 822 (із змінами та доповненнями), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174 (далі – Положення № 822).

Відповідно до вимог Положення № 822 дані до Державного реєстру вносяться на підставі Облікової картки платника податків за ф. № 1 ДР або Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб-платників податків за ф. № 5 ДР (далі – Заява № 5ДР), наданих фізичними особами до контролюючих органів.

Таким чином, якщо в Електронному кабінеті у вкладці «Загальна інформація про платника» меню «ЕК для громадян» наявні розбіжності реєстраційних даних (адреса реєстрації та фактичного проживання), то фізична особа може оновити інформацію в Державному реєстрі шляхом надання Заяви № 5ДР.

Зробити це нескладно за допомогою Електронного кабінету.

Крок 1

Увійдіть до приватної частини Електронного кабінету (за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС). Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного  підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

 

Крок 2

Зайдіть до меню «ЕК для громадян», оберіть розділ «Заява про внесення змін до ДРФО (5 ДР) та натисніть «Створити».

 

Крок 3

Внесіть необхідні дані. Прикріпіть скановані копії необхідних документів у «Додатки». Перевірте наявність та правильність заповнення реквізитів, натиснувши «Перевірити».

 

Крок 4

Збережіть документ та підпишіть його за допомогою КЕП. Натисніть «Відправити».

 

Крок 5

Повідомлення про отримання документу та результати обробки Заяви № 5ДР можна перевірити у меню «Вхідні/вихідні документи». У разі необхідності повідомлення можна завантажити у форматі pdf.

Звертаємо увагу, що для зручності платників на офіційній сторінці вебпорталу ДПС України у розділі «Онлайн-навчання» (за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya) розміщені роз’яснювальні текстові, презентаційні та відео матеріали з питань роботи в Електронному кабінеті.

                                                                                                            Ізяславська ДПІ

                     

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь