Плужненська громада
Хмельницька область, Шепетівський район

Щодо реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг у Плужненській сільській раді

Дата: 08.05.2023 10:41
Кількість переглядів: 207

Фото без опису

 Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг (далі - Реєстр) - це автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для збирання, реєстрації, накопичення, зберігання, використання, знеособлення і знищення даних про надавачів та отримувачів соціальних послуг, визначених законодавством.

Реєстр складається з трьох розділів:

  • надавачі соціальних послуг - юридичні особи та фізичні особи - підприємці;
  • надавачі соціальних послуг - фізичні особи;
  • отримувачі соціальних послуг.

Реєстр є складовою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.

Реєстратором Реєстру надавачів соціальних послуг є посадова особа Плужненської сільської ради – Бортник Людмила Вікторівна.

 Підставами для внесення відомостей про отримувача соціальних послуг до Реєстру є:

  • надходження звернення/повідомлення про надання соціальних послуг;
  • проведення оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах;
  • прийняття рішення про надання/відмову у наданні соціальних послуг;
  • надання соціальних послуг, у тому числі тих, що надаються одноразово, екстрено (кризово);
  • зміна відомостей про надавача/отримувача соціальних послуг.

Документи/відомості, що вносяться до Реєстру, подаються в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг або паперовій формі суб’єкту реєстрації або центру надання адміністративних послуг за місцем реєстрації (для юридичних осіб), за місцем проживання (для фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності, та фізичних осіб - підприємців). Також документи/відомості до Реєстру можуть вноситися безпосередньо через електронний кабінет з використанням кваліфікованого електронного підпису, сумісного з програмним забезпеченням Реєстру.

Датою прийняття заяви надавача соціальних послуг та документів/відомостей вважається дата реєстрації такої заяви та створення реєстраційної картки у Реєстрі.

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, що надають соціальні послуги, обов’язково подають:

  • заяву надавача соціальних послуг за формою, затвердженою Мнсоцполітики;
  • перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг, їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання за формою, затвердженою Мнсоцполітики;
  • відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності).

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці крім документів/відомостей, за бажанням подають:

  • копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;
  • копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;
  • копії посадових інструкцій працівників;
  • копії особистих медичних книжок працівників;
  • довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
  • копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання соціальних послуг;
  • висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно з частиною другою статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.

 

Юридичні особи/фізичні особи - підприємці, які надають соціальні послуги, що передбачають цілодобове перебування/проживання, нічне або денне перебування в приміщенні надавача соціальних послуг, зокрема з харчуванням (догляд, підтримане проживання, притулок тощо), соціальні послуги, що надаються екстрено (кризово), та допоміжні соціальні послуги, додатково можуть подавати копії:

  • висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності приміщень санітарним нормам;
  • декларації відповідності матеріально-технічної бази надавача соціальних послуг вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
  • публічного звіту про діяльність з надання соціальних послуг та документів про результати оцінювання якості соціальних послуг (для надавачів з досвідом роботи у сфері надання соціальних послуг понад три роки);
  • дозвільних документів на право організації харчування або договору із суб’єктом господарювання про надання послуг з організації харчування та дозвільних документів відповідних суб’єктів господарювання на право організації харчування (для надавачів соціальних послуг з догляду, притулку тощо, якими передбачено харчування);
  • свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або договору із суб’єктом, який надає транспортні послуги, та відповідних дозвільних документів на право надання транспортних послуг (для надавачів соціальних послуг екстрено (кризово);
  • договору із закладом охорони здоров’я або ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики (для надавачів соціальних послуг з догляду особам із частковою або повною втратою рухової активності, пам’яті, особам із захворюваннями, що потребують тривалого лікування, невиліковними захворюваннями, психічними та поведінковими розладами).

Підставами для внесення змін до Реєстру є:

  • зміна відомостей про надавачів або отримувачів соціальних послуг;
  • розширення/звуження переліку соціальних послуг, що надаються надавачем соціальних послуг.

 Підставами для виключення надавача соціальних послуг з Реєстру є:

  • заява надавача соціальних послуг;
  • припинення діяльності надавача соціальних послуг;
  • тимчасове припинення діяльності надавача соціальних послуг органами державного нагляду та контролю за дотриманням вимог законодавства із санітарно-гігієнічних, протиепідемічних (профілактичних) і пожежних заходів.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь