A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Плужненська громада
Хмельницька область, Шепетівський район

Переваги ЕКП

Дата: 30.01.2021 13:22
Кількість переглядів: 180

Ізяславська ДПІ інформує

щодо роботи Електронного кабінету платника податків

 

Користуватись «Електронним  кабінетом платника податків» (далі ЕКП) можуть не лише юридичні особи та фізичні особи-підприємці, але й будь-яка особа, яка бажає отримувати адміністративні послуги, консультації, здійснювати розрахунки з бюджетом, замовляти та отримувати довідки, звітувати в електронному вигляді  не виходячи з дому.

ЕКП складається із двох функціональних частин:

  1. відкрита (загальнодоступна)
  2. приватна (особистий кабінет)

 

Користуватись послугами відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.

 

У відкритій частині «Електронного  кабінету  платника податків» (далі – «ЕКП») можна ознайомитись з новинами в оподаткуванні та роботі ДФСУ, ознайомитись з бланками податкової звітності та іншими документами, що подаються до фіскальних органів, ознайомитись з договорами про визнання електронних документів. В розділі «Допомога» можна ознайомитись з інструкцією користувача «ЕКП». Також у користувачів є можливість (як у відкритій так і у приватній частині «ЕКП») повідомити ДПС про методологічні або технічні помилки у роботі «Електронного кабінету платника».

Сервіс «Календар» надає можливість ознайомлення з податковим календарем (отримання інформації про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання податкової звітності).

Сервіс «Контакти» інформує платників щодо діючих Центрів обслуговування платників, їх адрес, телефонів, режиму роботи.

Сервіс «Реєстри» надає можливість ознайомитись з відкритою інформацією з різних реєстрів (загалом 16 розділів, в т.ч. 12 реєстрів):

  • дані про взяття на облік платників податків;
  • система обліку публічної інформації;
  • довідка про відсутність заборгованості;
  • інформація про РРО;
  • інформація про книги ОРО;
  • реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;
  • реєстр неприбуткових установ та організацій;
  • реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування;
  • реєстр страхувальників;
  • реєстр платників єдиного податку;
  • єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій;
  • реєстр ПН/РК, реєстрація яких зупинена;
  • дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
  • дані реєстру отримувачів бюджетної дотації;
  • дані реєстру платників ПДВ;
  • реєстр заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу.

 

Приватна частина «ЕКП», окрім вищевказаних сервісів відкритої частини, включає ще й інші сервіси.

1. Сервіс «Договір про визнання електронних документів» надає можливість приєднання до Договору про визнання

2. Сервіс «Облікові дані платника». Доступ до особистої інформації (реєстраційні та облікові дані, відомості про керівників; присвоєння ознаки неприбутковості; дані про реєстрацію платником ПДВ; дані про реєстрацію платником єдиного податку; дані про реєстрацію платником ЄСВ; відомості з реєстру осіб, що здійснюють операції з товаром; відомості про РРО; інформація про книги ОРО; відомості про об’єкти оподаткування; інформація про неосновні місця обліку; дані про банківські рахунки).

3. Сервіс «Перегляд звітності» Перегляд раніше поданої податкової, пенсійної та статистичної звітності до ДФС незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях до центрів обслуговування платників податків.

4. Сервіс «Введення звітності». За допомогою даного сервісу можна сформувати, заповнити, перевірити та надіслати в електронному вигляді будь-який звітний документ (за основними формами податкової та статистичної звітності, звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), заяву, повідомлення встановленого зразка.

5. Сервіс «Вхідні/вихідні документи» передбачає перегляд вхідної кореспонденції, в тому числі отриманих квитанцій щодо приймання та обробки податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо, надісланої користувачу електронного кабiнету. Перегляд вихідної кореспонденції передбачає доступ до надісланих користувачем документів (крім податкової звітності, податкових накладних/розрахунків коригування). 

6. Сервіс «Листування з ДПС» надає можливість електронного листування користувача з органами ДПС (створення та направлення платником листів  до органу ДПС в довільній формі (заява, звернення, скарга, пропозиція та ін.)) Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

7. Сервіс «Заяви, запити для отримання інформації». Цей режим є прямим посиланням на підмножину звітів групи J13 або F13 в режимі «Введення звітності» та надає можливість створити найбільш популярні заяви і запити щодо отримання певної інформації від ДПС, в тому числі:

- запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб;

- запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (Форма № 1-ЗВР);

- запит про отримання довідки з реєстру платників податку на додану вартість (Форма № 1-ЗДР);

- заява про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

- заява про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (Форма № 1-РОБД);

- заява про зняття сільськогосподарського товаровиробника з реєстрації як отримувача бюджетної дотації (Форма № 2-РОБД);

- реєстраційна заява платника податку на додану вартість;

- реєстраційна заява платника податку (Форма № 1-РН);

- запит щодо стану окремого (електронного) рахунку платника акцизного податку з реалізації пального в СЕАРП;

- повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма № 20-ОПП);

- запит про надання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

- Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального.

 

8. Сервіс «Стан розрахунків з бюджетом». При зверненні до зазначеного пункту меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить наступну інформацію по кожному виду платежу: орган ДПС, назва податку (платежу), платіж (код), МФО банку, бюджетний рахунок та по кожному виду податку (платежу) на поточну дату, нараховано/зменшено, сплачено до бюджету, пеня, недоїмка, переплата, залишок несплаченої пені. Доступ до деталізованої інформації з інтегрованої картки платника по вибраному податку (платежу) в розрізі проведених операцій.

Для фізичних осіб створено можливість за допомогою платіжних систем Portmone або EasyPay сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.

9. Сервіси «СЕА ПДВ», «Показники СМКОР», «СЕА РП».  Включає сервіси доступні в системах електронного адміністрування ПДВ та електронного адміністрування реалізації пального (реєстр операцій, реєстр транзакцій, інформація про суму перевищення, показники «D» та «Р», розрахунок показників ППІ, реєстр сум акцизного податку).

10. Сервіс «Реєстрація ПН/РК». Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

11. Сервіс «ЄРПН». Доступ до даних ЄРПН в режимі реального часу щодо складених платниками ПДВ чи їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування  в розрізі статусів. Перегляд  повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.

 

Окремо створений Сервіс «ЕК для громадян». Працює в режимі приватної частини. Даний сервіс дозволяє громадянам:

  • перевірити загальну інформацію про себе (місце проживання – згідно даних ДРФО; загальна інформація про об’єкти оподаткування; повідомлення про обов’язок сплати податків);
  • подати податкову декларацію про майновий стан та доходи;
  • подати запит про суми виплачених доходів;
  • подати облікову картку фізичної особи – платника податків за формою 1-ДР для отримання РНОК ПП вперше;
  • подати заяву про внесення змін до ДРФО (5-ДР).

 

Зазначений сервіс також надає можливість скористуватись роботою та послугами Порталу електронних послуг ПФУ.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь